قلوب بلا نبض
اهلا وسهلا بك يسعدنا ان تقوم بالتسجيل معانا وان تستفيد من المنتديات
الاداره

قلوب بلا نبض

اشعر بالحب والاحساس ولا تدع قلبك مع الناس فهو لله
 
الرئيسيةالبوابةاليوميةس .و .جبحـثالأعضاءالمجموعاتالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 الحبيب......ام الصديق ؟

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
the king of love
Admin
avatar

عدد المساهمات : 102
نقاط : 116
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 06/08/2010

مُساهمةموضوع: الحبيب......ام الصديق ؟   الإثنين أغسطس 09, 2010 1:54 pm

ازيكم يا احلى اعضاء
انا انهرده عاوز نتناقش مع بعض فى موضوع محيرنى جامد
ايهما له الالولويه
الحبيب ام لصديق ؟

منتظر ارائكم ...........
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
king_death

avatar

عدد المساهمات : 122
نقاط : 137
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 09/08/2010
العمر : 24
الموقع : على ايدك اليمين

مُساهمةموضوع: رد: الحبيب......ام الصديق ؟   الإثنين أغسطس 09, 2010 2:00 pm

[/b] هو انا مش خبره اوى بس هقولك[b]

هو فى استفسار الاول هو الحبيب متعارض مع الصديق ولا فى خلاف ولا ايه بالظبط؟؟؟

ثانيا لو الصديق صديق عمر وصاحبك اوى يبقى طظ فى الحبيب

_________________


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
peto
Admin
avatar

عدد المساهمات : 416
نقاط : 544
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 03/08/2010

مُساهمةموضوع: رد: الحبيب......ام الصديق ؟   الإثنين أغسطس 09, 2010 5:09 pm

انا مع الكلام بتاع الكنج ديث فعلا لو فى كدى طظ فى الحبيب ولا ايه

_________________


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://heart-life.mam9.com
soma

avatar

عدد المساهمات : 468
نقاط : 562
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 07/08/2010
العمر : 27
الموقع : دنيا غير الدنيا

مُساهمةموضوع: رد: الحبيب......ام الصديق ؟   الإثنين أغسطس 09, 2010 5:30 pm

مش ممكن يكونوا الاتنين لهم نفس المكانة اكيد
فى حد بيحب بجد وحد بيعيش وخلاص
ودة بيبان فى المعاملة

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
peto
Admin
avatar

عدد المساهمات : 416
نقاط : 544
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 03/08/2010

مُساهمةموضوع: رد: الحبيب......ام الصديق ؟   الإثنين أغسطس 09, 2010 6:03 pm

ممكن وعلى فكره الست دى بتقول كلام زى العسل

_________________


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://heart-life.mam9.com
soma

avatar

عدد المساهمات : 468
نقاط : 562
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 07/08/2010
العمر : 27
الموقع : دنيا غير الدنيا

مُساهمةموضوع: رد: الحبيب......ام الصديق ؟   الإثنين أغسطس 09, 2010 6:07 pm

الست مين حرام عليك
بس هنفع صح
ههههههههههه

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
peto
Admin
avatar

عدد المساهمات : 416
نقاط : 544
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 03/08/2010

مُساهمةموضوع: رد: الحبيب......ام الصديق ؟   الإثنين أغسطس 09, 2010 8:03 pm

اكيد يا معلمى

_________________


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://heart-life.mam9.com
the king of love
Admin
avatar

عدد المساهمات : 102
نقاط : 116
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 06/08/2010

مُساهمةموضوع: رد: الحبيب......ام الصديق ؟   الإثنين أغسطس 09, 2010 10:06 pm

منورين الموضوع كله
اما بالنسبه لكنج انا بسال لو حصل تعارض بينهم لاى ظرف من الظروف

_________________
[flash]
[/flash]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
king_death

avatar

عدد المساهمات : 122
نقاط : 137
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 09/08/2010
العمر : 24
الموقع : على ايدك اليمين

مُساهمةموضوع: رد: الحبيب......ام الصديق ؟   الثلاثاء أغسطس 10, 2010 1:16 am

يبقى صاحبك والبنات مش مهم الا اذا هو معاها بقالو كتير

والمثل بيقول قعدت الراجل بميت ست بس جات الست "يغور الراجل

هاههاها

_________________


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
leader_thehearts
ادراره عامه
ادراره عامه


عدد المساهمات : 176
نقاط : 224
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 06/08/2010

مُساهمةموضوع: رد: الحبيب......ام الصديق ؟   الأربعاء أغسطس 11, 2010 10:20 am

ممكن ادخل انا بئى ياحبى ياكنج اوف لاف عشان انا عارف ان الموضوع دا بجد شغلك اه ( والبئى سلسملى على اليوم التاريخى ) ماحدش يركز هو هيفهم


المهم هنا هوفى حالة المقارنه
هل فى خلافات ؟
درجة الحبيب ايه ؟
ان كانت درجة الحبي حبيب بجد اى انه حبيب وزوجة العمر
والصديق انه فعلا صيق وليس زميل
فهذا ردى
وان لم يكن ( اى فى خلاف حقيقى ناشب او الدرجه الصديق او الحبيب قليلعه فهذا يحتاج لرد اخر ىعندما ترد على )
وان لم يوجد خلافات بينهم كمشكله بعينها فهما فى كفتين متوازين الكل له الاوليه
فا الاتنين انت بتطلق عليهم كلمة الحب
بتطلق عليهم كلمة المعزه الخاصه والاسرار والوقوف بجانبك دائما
اى ان حبيبك لابد ان يصل لدرجة حبيبك@ وصديقك@ واخوك

الصديق الذى تشتكى له همك الذى تقضى معه اوقاتك الذى تاتمن له على سر
والاخ الذى تضحى من اجله الذى تاخذ من ذاتك وتعطيه الذى تعيشوا الحياه بمرها وحلوه
والحبيب الذى تتبادل معه اسمى معانى الحب واجمل الاحساس بالرومانسيه واجمل حلم بزوجة العمر
كل هذ فى شخص واحد وهو الحبيب

وايضا الصديق اى كلاهما حياه وحب والذى يفرق فقط هو تلك المشاعر الرومانسيه بين المرا وزوجته
والصديق هو الذى ايضا يقف معك يوميها


ولهذا فالحياه دائره عيش كل شئ بخاصتة وصفته ومميزاته لاتستطيع ان تبدل
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
peto
Admin
avatar

عدد المساهمات : 416
نقاط : 544
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 03/08/2010

مُساهمةموضوع: رد: الحبيب......ام الصديق ؟   الأربعاء أغسطس 11, 2010 10:48 am

والله الراجل دى بيقول كلام زى العسل

_________________


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://heart-life.mam9.com
 
الحبيب......ام الصديق ؟
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
قلوب بلا نبض :: مشاعر قلوب :: النقاش-
انتقل الى: